- Комунальний заклад "Гімназія №12" Кам'янської міської ради. 
Про створення умов для реалізації прав на культурний та духовний розвиток дітей з інвалідністю
 - Івано- Франківський заклад ліцей «Перша ластівка». 
Про створення незалежної експертної комісії , у складі якої має бути не менше 60% людей з інвалідністю для перевірки та об’єктивного аналізу і вдосконалення інфраструктури міст, будівель та споруд в кожному куточку України в контексті безбар’єрності.
 - Ліцей 9 імені Євгенія Єніна Павлоградської міської ради. 
Про збільшення розміру мінімальної пенсії
 - Комунальний заклад "Опорний заклад загальної середньої освіти "Сузір'я" Оріхівської міської ради. 
Про законодавче обмеження впливу фінансових груп на свободу медіа в Україні
 - Конотопський ліцей 1 Конотопської міської ради Сумської області. 
Про посилення державного контролю за ціноутворенням на основні товари та послуги
 - Ліцей "Гроно" ЛМР. 
Про порушення прав людини у сфері інформаційних технологій
 - Микільський ліцей Дар’ївської сільської ради Херсонського району Херсонської області. 
Про запровадження національної програми протидії кібербулінгу
 - Запорізька гімназія № 91 Запорізької міської ради. 
Про законодавче посилення гарантій захисту журналістів у зв’язку з їх діяльністю
 - Опорний заклад загальної середньої освіти Академічний Краматорської міської ради Донецької області. 
Про створення безкоштовних реабілітаційних центрів для військовослужбовців та цивільних, що зазнали страждань внаслідок бойових дій.
 - Запорізька спеціалізована школа фізичної культури 18. 
Про законодавче закріплення відповідальності за використання штучного інтелекту для маніпуляції громадською думкою
 - Петропавлівський ліцей 2. 
Про забезпечення рівних прав та можливостей для жінок на службі в Збройних силах України
 - Київський професійно-педагогічний фаховий коледж імені Антона Макаренка. 
Про посилення гарантій захисту журналістів та громадських активістів від переслідувань, фізичних нападів та юридичного тиску у зв’язку з їх діяльністю
 - Троїцький ліцей Яськівської сільської ради Одеського району Одеської області. 
Про створення умов на законодавчому рівні для вирішення проблем насильства над жінками у суспільсьві
 - Одеський юридичний ліцей Одеської міської ради. 
Про створення державного цільового фонду для допомоги внутрішньо переміщеним особам
 - Дніпровська гімназія № 41 Дніпровської міської ради. 
Про відкриття при всіх районних управліннях поліції Дніпропетровської області системи «Custody Records»
 - Романівський ліцей 1 Романівської селищної ради Житомирського району Житомирської області. 
Про законодавче закріплення відповідальності за використання штучного інтелекту для маніпуляції громадською думкою
 - Комунальний заклад "Харківський ліцей № 80 Харківської міської ради". 
Про відновлення та забезпечення прав дітей військовослужбовців, які не отримали статусу учасника бойових дій
 - Ліцей №6 імені Івана Ревчука Івано-Франківської міської ради. 
Проєкт закону.Про підтримку військових ветеранів, зокрема осіб з інвалідністю.
 - Ліцей № 36 міста Житомира ім. Я. Домбровського. 
Про захист інформаційного простору України від російської пропаганди
 - Андрушівський ліцей №2. 
Про створення безкоштовних реабілітаційних центрів для військовослужбовців та цивільних, що зазнали страждань внаслідок бойових дій
 - Радивилівський ліцей №1 Радивилівської міської ради Дубенського району Рівненської області. 
Стоп анонімній пропаганді: обов’язковий реєстр власників великих Telegram-каналів
 - Красносільський ліцей. 
Про відновлення медіаплюралізму в українському телеефірі та скасування телемарафону "Єдині новини"
 - КЗЗСО «Луцький ліцей №11 Луцької міської ради». 
Про запровадження юридичної відповідальності за харасмент в Україні
 - Карлівський ліцей імені Ніни Герасименко. 
Про заборону дискримінації за зовнішнім виглядом
 
 Розроблення законопроєктів відбувалося в межах гри-моделювання діяльності Верховної Ради України “М18: ми - юні законотворці”, що проводиться ГО «Об’єднання «Агенція розвитку освітньої політики» у партнерстві з Освітнім центром Верховної Ради України.
 
